fredag 4 februari 2011

Söndagstävling på Strängseredssjön

Intensivt spaningsarbete har bedrivits. Familj och vänner har frågats ut, arbetskamrater har mutats och internet har sökts igenom. Det står nu klart för mig att jag står ensam på Söndag utan vare sig djupkarta eller heta tips. Ingen tycks känna till sjön. En satelitkarta från Eniro är allt som jag lyckats få fram. Strängseredssjön ligger strax utanför Ulricehamn, en ganska liten sjö med badmöjligheter. Då jag lyckats lokaliserera två stenöar antar jag att det får bli min utgångspunkt. Dom tyngsta pirkarna i arsenalen har monterats, hoppas att det ska ge lite mer flyt i fisket då jag kört ganska lätta grejor föregående tävlingar.
Operation borra som en idiot står för dörren, jag står redo att göra mitt bästa!!

2 kommentarer:

  1. Vet inte mycket om sjön men jag har hört att den är väldigt stenig så akta borret..

    SvaraRadera
  2. Tack för varningen, då ska jag ta det väldigt försiktigt vid stenöarna med andra ord...

    SvaraRadera


Career Education