fredag 14 januari 2011

Lagtävling Mullsjö Sfk mot Ulricehamns FF

Lagtävling på Stråken mot Ulricehamn. Vi utgår ifrån Sikö i norra änden. Tävlingstiden är satt till 3timmar, kan tyckas lite om man frågar mig. Jag utgår ifrån att man har några minuter på sig att gå ut och in.
Taktiken blir att sätta av till grunden utanför Högö och hoppas på att abborren är på plats.
Har hört att det varit lite trögt i Stråken den sista tiden så man vet aldrig. Vimpirk 38 och 42 mm med Xterminator och redlime trekrok strl 14 och 12 får bli mitt val. Målsättningen för dagen är att komma bland de tio första i mitt lag, relalistiskt med tanke på att många tungviktare är med i tävlingen i morgon.
Se och lära gäller för mig, kul att få vara med  är det i alla fall!!

3 kommentarer:

  1. fan mange,målsättningen måste vara att alltid vinna!jag tänkte ismeta runt högö imorgon,borra sisådär en 150 hål,vi syns,jag är nog där när du kommer.....

    SvaraRadera
  2. Tja, vi får sikta på att vinna imorn. Jag tror inte så många går söderut. Så chansen att få fiska själv på fisken är nog större där. Jag har nog aldrig gått däråt så ja går norr, där jag hittar lite. Ses imörrn.

    SvaraRadera
  3. Heheh ja det är alltid kul med lagtävling.
    Ska vara med imön mä.
    Det är ju trots allt min moderklubb vi möter, så att piska dom är alltid trevligt.

    SvaraRadera


Career Education